تبریک سالروز تأسيس بسيج سازندگي توسط  فرماندار خاتم


یزدفردا "فرماندار خاتم با صدور بیانیه ای سالروز تأسيس بسيج سازندگي را تبریک گفت .
,در ابتدای این بیانیه آمده است :  سخنان سال79  رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان ارشد سپاه و بسيج  که فرمودند "این‌ سه‌ ماه‌ تابستان‌ بچه‌ها بیکارند. عده‌ای‌ بعد از تابستان‌ بیکارند. پشت‌ کنکوری‌ها و ... اینها را سازماندهی‌ کنید. ساماندهی‌اش‌ با شما، سازماندهی‌ و اعزام‌ با شما. شناسایی‌های‌ قبلی‌ با جهاد سازندگی‌ و دفتر مناطق‌ محروم‌ ریاست‌ جمهوری‌ و بقیه‌ جاها، بودجه‌ هم‌ با دولت. پول‌ بگذارند بروند روستاهای‌ فراوانی‌ را پیش‌بینی‌ کنند، بروند در این‌ روستاها، اینجا مسجد ندارند، اینجا غسالخانه‌ ندارند اینجا جاده‌ ندارند. اینجا مزرعه‌ چهار تا خانواده‌ درو نشده‌ است‌ و ... مثل‌ کارهایی‌ که‌ اول‌ انقلاب‌ می‌کردند ."

در ادامه  با سلام و درود به بسيجيان  كه در عرصه هاي سازندگي كشور که ياد و خاطره شهداي خدمت به محرومان و سنگرسازان بي سنگر را زنده نگه داشته اندآمده است :  بسيجياني كه با اهداف بزرگ خود از جمله رفع محرومیت از مناطق روستایی ، احیای دوباره اقتصاد و نیل به خودکفایی و ... زمينه ساز پيشرفت و توسعه كشور به خصوص در مناطق محروم شده اند .
در پایان "امامی "فرماندار خاتم  سالروز تأسيس  تأسيس بسيج سازندگي به تدبير مقام عظماي ولايت را به تمام بسيجيان عرصه سازندگي تبريك  گفت .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا